Lees meer over onze praktijkvoorbeelden

Veel ondernemers zijn niet bewust hoeveel kansen er liggen als je de volledige klantreis zou benutten. Lees hoe bedrijven zoals dat van jou hun klantreis verbeterden, minder leads verloren en wél de deal sloten.

Praktijkvoorbeeld verduurzamingsbedrijf – meer omzet door snellere opvolging van leads

Verduurzaming

De lead eerder spreken dan de concurrent en daarmee bouwen aan voorspelbare omzet

Leads hadden vaak offertes aangevraagd bij meerdere concurrenten. Door als eerst de lead te spreken en met de juiste communicatie dé autoriteit te worden steeg het conversiepercentage met 20% en steeg de dealwaarde met 15%.

20% Meer getekende offertes

40% Tijdwinst in opvolging van leds

15% Hogere dealwaarde

Praktijkvoorbeeld uitzendbureau – kandidaten sneller geplaatst met WhatsApp-opvolging

Uitzendbureau

Sneller kandidaten plaatsen door directe opvolging

Goede kandidaten waren vaak al weg voordat er contact was. Door directe WhatsApp-opvolging en zelf inplannen van afspraken is dit uitzendbureau altijd als eerste in gesprek.

27% Meer geplaatste kandidaten

-40% Minder no-shows bij afspraken

27% Kortere doorlooptijd van vactures

Praktijkvoorbeeld behandelcentrum – meer intakes door AI-chatbot en online opvolging

Behandelcentrum voor erectieproblemen

Van schaamte naar ambassadeurs

Mannen durfden vaak geen eerste stap te zetten. Door een AI-chatbot, een downloadbare blog, een quickscan en een online afsprakenplanner groeide dit behandelcentrum explosief en openden ze meerdere vestigingen.

40% Meer intakegesprekken

+3 Nieuwe vestigingen

59% Hoger conversieratio

Praktijkvoorbeeld maatwerk bedrijf – meer getekende offertes dankzij slimme opvolging

Maatwerk productbedrijf

Meer getekende offertes door inzicht en slimme opvolging

Offertes werden vaak niet getekend en leads lieten niets meer van zich horen. Door inzicht in wie de offerte bekeek, automatische herinneringen en opvolging via WhatsApp, worden nu meer offertes omgezet in orders.

32% Meer getekende offertes

€28.500 Extra omzet in 2 maanden

21% Snellere beslissingen op offertes

Praktijkvoorbeeld marketingbureau – hogere conversie door inzicht in offertegedrag

Marketingbureau

Meer afspraken, hogere deals en minder tijd kwijt

Leads kwamen binnen, maar bleven vaak liggen door tijdgebrek. Door automatische opvolgmails, WhatsApp-berichten en een visuele pijplijn heeft dit bureau niet alleen meer afspraken, maar ook grotere deals.

48% Meer afspraken ingepland

€15.000 Extra maandelijkse omzet binnen 3 maanden

22% Hogere dealwaarde gemiddeld

Zij lieten hun klantreis verbeteren

Logo van Bewust leven met Daphne Rose – klant van Kinspot Logo van Vlechttechniek Nederland – klant van Kinspot Logo van Metaalstore – klant van Kinspot Logo van Design 2 Chill – klant van Kinspot Logo van Beyond Thoughts – klant van Kinspot Logo van Point O – klant van Kinspot Logo van Pluche – klant van Kinspot Logo van Your-Dubai – klant van Kinspot Logo van Dokter Juriaan – klant van Kinspot Logo van World Sport – klant van Kinspot Logo van Astonishing Nails – klant van Kinspot Logo van Studio Jill – klant van Kinspot Logo van Elevate Realty Consulting Group – klant van Kinspot Logo van ATT Advies & Training – klant van Kinspot Logo van Orange Chapter – klant van Kinspot Logo van Curves – klant van Kinspot Logo van JACKY M. – klant van Kinspot Logo van Notenboom – klant van Kinspot Logo van The Muscle Chef – klant van Kinspot Logo van Laponder – klant van Kinspot Logo van Zelf Je Werkbus Inrichten – klant van Kinspot Logo van Little Me – klant van Kinspot Logo van Elements Furniture – klant van Kinspot Logo van TCS Nederland – klant van Kinspot Logo van Tim-Men – klant van Kinspot Logo van Tenoval – klant van Kinspot Logo van Lusso Outdoor – klant van Kinspot Logo van Bewust leven met Daphne Rose – klant van Kinspot Logo van Vlechttechniek Nederland – klant van Kinspot Logo van Metaalstore – klant van Kinspot Logo van Design 2 Chill – klant van Kinspot Logo van Beyond Thoughts – klant van Kinspot Logo van Point O – klant van Kinspot Logo van Pluche – klant van Kinspot Logo van Your-Dubai – klant van Kinspot Logo van Dokter Juriaan – klant van Kinspot Logo van World Sport – klant van Kinspot Logo van Astonishing Nails – klant van Kinspot Logo van Studio Jill – klant van Kinspot Logo van Elevate Realty Consulting Group – klant van Kinspot Logo van ATT Advies & Training – klant van Kinspot Logo van Orange Chapter – klant van Kinspot Logo van Curves – klant van Kinspot Logo van JACKY M. – klant van Kinspot Logo van Notenboom – klant van Kinspot Logo van The Muscle Chef – klant van Kinspot Logo van Laponder – klant van Kinspot Logo van Zelf Je Werkbus Inrichten – klant van Kinspot Logo van Little Me – klant van Kinspot Logo van Elements Furniture – klant van Kinspot Logo van TCS Nederland – klant van Kinspot Logo van Tim-Men – klant van Kinspot Logo van Tenoval – klant van Kinspot Logo van Lusso Outdoor – klant van Kinspot

Laat jij ongemerkt omzet liggen?

Herken jij dit? Dan laat je waarschijnlijk omzet liggen.

Geen tijd voor leadopvolging of klantcontact

Geen tijd

Je bent elke week uren bezig met bellen, mailen en afspraken plannen.

Geen gehoor bij leads na aanvraag of offerte

Geen gehoor

Na die eerste aanvraag blijft het stil. Je belt en mailt, maar krijgt geen reactie.

Offertes worden niet geopend of vergeten

Verdwenen offertes

Je verstuurt een offerte, steekt er tijd in, maar krijgt alleen ‘nee’ te horen. Of nog erger: helemaal niets.

Leads nabellen voelt opdringerig en ongemakkelijk

Voelt opdringerig

Je belt je leads wel eens na, maar het voelt opdringerig.

Aanvragen zonder directe aankoop raken uit beeld

Aanvragen kopen niet direct

Je hebt een goed gesprek gehad, maar de lead is er nog niet klaar voor. Daarna vergeet je hen warm te houden.

Plan een gratis strategiesessie in